۲۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

روغن کنجد ۹۰۰ سی سی Dr.BIZ

اسیدهای چرب روغن کنجد شامل: اسید اولئیک، اسید لینولئیک ، اسید پالمیتیک، اسید استئاریک و لسیتین می باشند. لیگنان های موجود در روغن کنجد، موجب بهبود چربی خون و کاهش پراکسیداسیون لیپیدی در افراد دارای کلسترول بالا می شوند.

روغن کنجد علاوه بر دارا بودن چربی های غیراشباع، دارای فسفاتیدیل کولین (لسیتین) می باشد که می تواند باعث کاهش کلسترول گردد. همچنین لسیتین به عنوان پیش ساز استیل کولین‌ که خود به عنوان ماده افزایش دهنده یادگیری است، حایز اهمیت می‌باشد.
روغن کنجد تا حد زیادی در برابر تخریب اکسیداتیو مقاوم است و حاوی مقادیر مختلفی از ویتامین E و لیگنین های با خاصیت آنتی اکسیدانی میباشد که برای دفع مسمومیت رادیکال‌های هیدروکسی و پروکسی مفید می‌باشد.

مورد تایید سازمان غذا و دارو و دارای تاییدیه سیب سلامت

تاییدیه سیب سلامت ضامن اصالت روغن های گیاهی

کنجد Sesamum indicum

دانه کنجد یکی از غذاهای گیاهی ست که نه تنها غنی از روغن (در حدود پنجاه درصد) و پروتئین (درحدود بیست درصد) است بلکه لیگنان هایی از جمله سیسمین و سیسمینول در حدود ۵/۱ درصد دارا می باشد. دانه کنجد یکی از این غذاهای گیاهی است که به عنوان یک غذای سالم و سنتی در بسیاری از کشورها از جمله بعضی از کشورهای خاورمیانه و ژاپن مورد استفاده قرار میگیرد.

از مهمترین خواص تغذیه ای روغن کنجد می توان به خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد التهاب، ضد فشار خون، کاهنده چربی خون و خواص ضد آلترواسکلروز اشاره کرد. در اروپا و آمریکای شمالی، از روغن کنجـد بـه میـزان زیـادی برای تولید مارگارین و سایر روغن های خوراکی با کیفیـت بـالا استفاده می شود. نقش روغن کنجد در رژیم درمانی به منظـور کاهش کلسترول در افرادی که تمایل و نیاز به مصرف روغـن با میزان کلسترول کم دارند، میزان بالای تقاضای مصرف ایـن روغن در صنایع غذایی جهان را به دنبال داشته است.

اسیدهای چرب غالب موجود در روغن کنجد:

اسید اولئیک ۴۳درصد / اسید لینولئیک ۳۵درصد /اسید پالمیتیک ۱۱درصد/ اسید استئاریک ۷ درصدهستند که اسید پالمیتیک ۱۱درصد/ اسید استئاریک ۷ درصد هستند که اسید لینولئیک و اولئیک بیشترین مقدار این ترکیبات را شامل شده که از اسیدهای چرب مفید برای بدن محسوب میشوند. لیگنان های موجود در روغن کنجد، خواص بیوشیمیایی و فیزیولوژیکی ویژه روغن کنجد مانند خاصیت ضد سرطانی، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی را ایجاد می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goli golizade

پنکک لاکچری کوین ۱۰۴

این موضوع حائز اهمیت است که پنکک مناسبی برای پوست انتخاب کنید که روی پوست خواب بسیار مناسبی داشته باشد. هر چه خواب پنکک روی پوست بهتر باشد به زیباتر و طبیعی تر بنظر رسیدن پوست کمک بیشتری خواهد کرد. البته انتخاب رنگ و یا درجه پوشانندگی هم از مسائلی مهمی است که باید با توجه به نوع پوست آن را انتخاب کرد. پنکک لاکچری کوین میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

همه اشخاص پوستی یکدست، سالم و شفاف میخواهند و احتیاج به پنکک با پوشانندگی عالی دارند. پنکک خوب به راحتی نریخته، تغییر رنگ و حالت نداده و ماندگاری آرایش را تضمین می کند. باید توجه داشت که مهم ترین مزایای استفاده از پنکک خوب کنترل چربی پوست، مات کردن آن و طبیعی جلوه دادن آرایش صورت است. پنکک لاکچری کوین میتواند برای شما این موارد را به ارمغان آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goli golizade

چای سبز کیسه ای معطر مخلوط

گیاهان ، اغلب دارای سلول هایی با دیواره های مقاوم و مستحکم هستند که بدن ما به سبب نداشتن آنزیم های تجزیه کنندۀ این ترکیبات، قادر به هضم و دسترسی به ترکیبات مفید آنها نیست. بنابراین برای دسترسی به این ترکیبات سودمند میتوان از روشهایی مانند دم کردن استفاده کرد. دمنوش روشی کاملا در دسترس برای بهره مندی از خواص گیاهان با ارزش است.

چای سبز نوعی چای است که از جوانه‌ها و گلبرگ های تازه گیاه چای به دست می‌آید. در فرایند تولید این چای اکسایش بسیار کمی صورت می‌پذیرد. گیاه چای سیاه و چای سبز یکی است ولی در روند تولید آنها تفاوت های زیادی وجود دارد. چای سیاه از تخمیر کردن برگ چای و چای سبز از خشک کردن سریع برگ های آن تهیه می شود.

چای سبز کیسه ای معطر مخلوط شامل چای سبز، زیره، کاسیا، به لیمو، چای اولونگ، زعفران، چای سفید است.

ترکیبات: چای سبز، زیره، کاسیا، به لیمو، زعفران

چای سبز از برگهای گیاه کاملیا سیننزیس تهیه می شود. کاتچین های چای سبز به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته می شوند و دارای اثرات مفیدی در بدن می باشند. دلیلی که باعث میشود چای سبز خواص متفاوتی از دیگر انواع چای داشته باشد نوع فرآوری آن است، چای سیاه کاملا تخمیر میشود در صورتی که چای سبز به صورت نیمه تخمیر در میاید. همین امر باعث میشود که چای سبز نسبت به چای سیاه مقدار آنتی اکسیدان و فلانویید بیشتری داشته باشد. چای سبز حاوی فلاونوئیدی به نام اپی کالوکاتچین است. این ماده ضد سرطان دارای خاصیت آنتی اکسیدان معادل ۱۰۰ برابر ویتامین ث و ۲۵ برابر ویتامین E است و علاوه براین چای سبز دارای خواص ضد باکتری نیز میباشد.

اجزای شیمیایی چای سبز عمدتاً شامل پلی فنول ها کافئین، اسیدهای آمینه، فیبر و ... می باشند. پلی فنول ها مهم ترین عوامل ایجاد خواص آنتی اکسیدانی در چای می باشند که گروه کاتچین ها در آنها به وفور یافت می شوند.کاتچین ها در غلظت بالا در چای سبز وجود دارند و بطور کلی به گروهی از سازنده ها تعلق دارند که به فلاونوئیدها معروفند. کاتچین ها در ساختار فرمولی خود از دو حلقه آروماتیک تشکیل شده اند. چای به دلیل اینکه حاوی ۷ نوع کاتچین اصلی می باشد، شناخته شده است. کاتچین ها دارای اثرات درمانی مانند کاهش تری گلیسیرید خون، کمک به بهبود انواع سرطان، کاهش حجم توده چربی بدن، کاهش التهابات پوستی و ... هستند.

زیره Carum carvi دانهای معطر و ضد نفخ است که کاربرد فراوان دارد و در دو نوع زیره سبز و زیره سیاه کشت می شود که دومی به «زیره ایرانی» معروف است. نتایج پژوهش ها نشان دادند زیره سیاه در کمک به کاهش وزن موثر است. فرضیه های بالقوه مبنی بر اینکه چگونه این ادویه روی سوخت و ساز بدن اثر می گذارند، وجود دارد. برخی ترکیبات در زیره فیتواسترول ها نام دارند و به مسدود کردن و از بین بردن کلسترول از بدن کمک می کنند. شاید به همین دلیل است که در پژوهش ها گروه مصرف کننده زیره سطح کلسترول و چربی خون کمتری داشتند. از دیگر دلایلی که اثر زیره بر کاهش وزن را نشان می دهد این است که این ادویه مانند دیگر ادویه ها روی سوخت و ساز بدن اثر می گذارد.

به لیمو نام یک گیاه معطر است که بوی خوشایند لیمو را دارد. جنس برگهای به لیمو خشن است و در صورت تماس دست با برگ آن عطر دلپذیری مانند بوی لیمو از آن متصاعد می شود. در ایران این گیاه در استانهای شمالی و باغها کشت میشود. به لیمو فوق العاده آرام بخش و تسکین دهنده ی اعصاب است. بررسی های اخیر مواد عمده ی موجود در این گیاه را سیترال (ژرانیال، نرال)، ژرانیول، لیمونن و سینئول ذکر کرده اند.

زعفران گیاهی است که از طریق پیاز زعفران رشد می کند. پیاز این گیاه، یک پوشال قهوهای رنگ دارد که از آن محافظت میکند. بعد از این که پیاز این گیاه کاشته میشود، شروع به رشد میکند و یک ساقه ایجاد میکند که در انتهای آن یک غنچه تشکیل می شود. بعد از گلدهی، شما با یک گل بنفش با ۶ گلبرگ زیبا مواجه می شوید که از ۳ کلاله قرمز رنگ محافظت میکنند. این سه کلاله قرمز همان ماده خوش طعم زعفران است که با زحمت فراوان تهیه می شود. تـاکنون اثـرات مفید زیادی از زعفران در مطالعات دیده شده است، کـه عمـده ایـن اثرات مفید را به خواص آنتی اکسیدانی و ضـد التهـابی اجزای فعال تشکیل دهنده آن نسبت میدهنـد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goli golizade

تمیزکننده سطوح سالید مجیک ۱۵۰ گرمی

سالید مجیک Solid Magic ، تمیز کننده ای خاص، چند منظوره و جایگزینی بسیار مناسب برای مواد شوینده اسیدی و قوی است که قابل استفاده در مکان هایی نظیر؛ هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، منازل و … می باشد.

این محصول عاری از هرگونه مواد اسیدی، شیمیایی، مضر و حساسیت زا بوده و در نتیجه استفاده از آن هیچ آسیبی به سلامت انسان و محیط زیست وارد نمی کند. قدرت تمیزکنندگی فوق العاده بالای این محصول هرگونه کثیفی را از سطح پاک نموده و درسطوح مختلفی نظیر؛ استیل، لعاب دار و مینایی ، کاشی-سرامیک، شیشه و … استفاده می شود.

مزایا
•چند منظوره
•استفاده آسان
•دوستدار محیط زیست
•عاری از هرگونه مواد مخرب و زیانآور شیمیایی
•قدرت پاک کنندگی بالا
•مقرون به صرفه


هشدار:

برای سطوح نرم، رنگ شده یا حساس مناسب نمی باشد. ممکن است باعث ایجاد خش گردد.


شرایط استفاده و نگهداری:

- بین ۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد
- به صورت کاملا دربسته نگهداری شود.
- از تابش مستقیم نور خورشید و یخ زدگی دور نگهدارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goli golizade

شامپو واترلس خودرو نانو-بدون تریگر

شامپو بدون آب (شامپو واترلس) شامپو بدون آب نانو سان محصولی فوق العاده و با قابلیت تمیز کنندگی و چربی زدایی بسیار عالی می باشد. این محصول دارای خواص براق کنندگی و ضد گرد و غبار نیز بوده که آن را نسبت به رقبای خود کاملا متمایز کرده است. استفاده از این محصول موجب صرفه جویی در مصرف آب می گردد.

شستشوی اتومبیل، بسته به شرایط آب و هوایی هر شهر، از امور روتین روزانه، هفتگی و حتی ماهانه شهروندان نظیف و پاکیزه خواه است. هر چند که این روزها بسیاری از افراد بخاطر مشغله و مشکلات شخصی یا شغلی، ترجیح میدهند شستشوی اتومبیل خود را به کارواش بسپارند، اما اگر کمی حوصله به خرج دهید و به شستشوی ماشین مانند یک تفریح و نه جبری عذاب آور بنگرید، مطمئن باشید برایتان به کاری لذت بخش تبدیل میشود. یکی از ملزومات شستشوی اتومبیل بدون رفتن به کاروش شوینده مناسب میباشد.

محققان حوزه فناوری نانو به کاربرد برخی نانو امولسیون ها به عنوان مواد شوینده پی بردند. در ساخت این شوینده ها از نانوامولسیون تری گلیسیرید بر پایه آب استفاده می شود. به دلیل آنکه در فرمولاسیون این محصولات الکل وجود ندارد تاثیر مخرب بر روی سطح نمیگذارند و حتی زودتر از محصولات حاوی الکل خشک می شوند. این پاک کننده ها همچنین برخلاف محصولات مشابه که دارای قدرت اسیدی یا قلیائی می باشند و موجب صدمه زدن به سطوح در اثر مرور زمان میگردند، اسیدی یا قلیائی نبوده و به سطح زیانی نمیرساند. این محصولات بدون استفاده از آب بوسیله نانو ذرات آلودگی سطوح را تمیز میکنند و با توجه به خاصیت آنتی استاتیک از تجمع گرد و غبار بر روی سطح جلوگیری میکنند.

محصول حاضر یک شوینده بدنه اتومبیل بر پایه آب می باشد که بوسیله نانو ذرات آلودگی بدنه خودرو را تمیز میکند و نیاز به مصرف آب نیز ندارد. این محصول با توجه به خاصیت آنتی استاتیک از تجمع گرد و غبار بر روی سطح خودرو جلوگیری میکند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goli golizade

دمنوش مثلثی سبز ۳۰ عددی دراپ باکس

دمنوش مثلثی سبز ۳۰ عددی دراپ باکس

دمنوش مثلثی گوزل حاوی ترکیبی اختصاصی از گیاهان دارویی مختلف از کوهها و مزارع ارگانیک سرتاسر جهان می باشد تا در عین لذت از طعم دمنوش، مواد مقوی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تامین کند.
ترکیبات:
چای سبز چینیgun powder از تپه های ژجیانگ چین
فواید مصرف چای کیسه ای سبز مثلثی گوزل: تک تک سه برگ اول چای در تولید چای سبز چینیgun powder با تکنولوژی خاص خود بصورت کامل رول و پیچانده شده و به شکل گلوله فشرده در می‌آید تا کمترین صدمه به برگها وارد نشود و عطر و طعم و مواد موثره بیشتری در برگها حفظ گردد و در زمان دم کشیدن بصورت برگ کامل باز می‌گردد.

چای سبز بدلیل پلی فنول بالاتر نسبت به چای سبزهای دیگر خواص درمانی قویتری از جمله چربی سوزی و ضدسرطان بودن تا حفاظت از قلب، مغز، پوست و جلوگیری از بروز فشار خون بالا را دارا میباشد.

•میتوان از نوشیدن چای سبز، کنترل میزان مصرف کربوهیدراتها (قندها) و ورزش مداوم، به عنوان مثلثی برای حفظ سلامتی و تناسب اندامها نام برد.

•فلوراید موجود در چای سبز از ایجاد پلاک و پوسیدگی دندان و بوی بد دهان و پوکی استخوان جلوگیری میکند.

•چای سبز فعالیت سلول های مغز به ویژه بخش های مربوط به حافظه را تقویت و تحریک می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goli golizade

رژلب مایع لاکچری کوین ۱۴۳

یکی از قسمتهای صورت که نقش زیادی در زیبایی و گیرایی چهره دارند، داشتن لبهای زیبا و جذاب می باشد. برای داشتن چنین لبهایی باید از رژ لبی استفاده کنید که لبهای شما را صاف و نرم کند و رنگی زیبا و ماندگار را روی لبهایتان باقی بگذارد تا آرایش شما بی عیب و نقص باشد.

رژ لب مایع لاکچری کوین دارای بافتی نرم بوده که با رنگ دانه های خود نمایی زیبا به لب ها می بخشد. رژ لب مایع لاکچری کوین، حاوی ترکیباتی منحصر به فرد جهت ایجاد پوششی یکنواخت و رنگ دهی بالا به لب ها می باشد. این محصول بر روی لب ها نمایی مات ایجاد نموده و برای مدت زمان طولانی بدون تغییر رنگ بر روی لب ها باقی خواهد ماند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goli golizade

رژلب مایع لاکچری کوین ۱۳۳

یکی از قسمتهای صورت که نقش زیادی در زیبایی و گیرایی چهره دارند، داشتن لبهای زیبا و جذاب می باشد. برای داشتن چنین لبهایی باید از رژ لبی استفاده کنید که لبهای شما را صاف و نرم کند و رنگی زیبا و ماندگار را روی لبهایتان باقی بگذارد تا آرایش شما بی عیب و نقص باشد.

رژ لب مایع لاکچری کوین دارای بافتی نرم بوده که با رنگ دانه های خود نمایی زیبا به لب ها می بخشد. رژ لب مایع لاکچری کوین، حاوی ترکیباتی منحصر به فرد جهت ایجاد پوششی یکنواخت و رنگ دهی بالا به لب ها می باشد. این محصول بر روی لب ها نمایی مات ایجاد نموده و برای مدت زمان طولانی بدون تغییر رنگ بر روی لب ها باقی خواهد ماند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goli golizade

رژ لب مایع لاکچری کوین ۱۲۷

یکی از قسمتهای صورت که نقش زیادی در زیبایی و گیرایی چهره دارند، داشتن لبهای زیبا و جذاب می باشد. برای داشتن چنین لبهایی باید از رژ لبی استفاده کنید که لبهای شما را صاف و نرم کند و رنگی زیبا و ماندگار را روی لبهایتان باقی بگذارد تا آرایش شما بی عیب و نقص باشد.

رژ لب مایع لاکچری کوین دارای بافتی نرم بوده که با رنگ دانه های خود نمایی زیبا به لب ها می بخشد. رژ لب مایع لاکچری کوین، حاوی ترکیباتی منحصر به فرد جهت ایجاد پوششی یکنواخت و رنگ دهی بالا به لب ها می باشد. این محصول بر روی لب ها نمایی مات ایجاد نموده و برای مدت زمان طولانی بدون تغییر رنگ بر روی لب ها باقی خواهد ماند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goli golizade

ست لحاف دو نفره ۶ تکه سه بعدی king size-طرح dog-dog

ست کالای خواب سه بعدی بیز با تمرکز بر انتخاب بهترین طرح های روز جهان و شناخت از روانشناسی رنگ، محصولی با بالاترین استانداردهای کیفیتی روز دنیا برای شما آماده کرده است. پارچه رویه از جنس میکروفایبر با تراکم بسیار بالا برای آماده شدن بهترین چاپ و استفاده از رنگ‌های راکتیو که باعث ثابت بودن رنگ محصول در شستشوهای بسیار زیاد و طولانی و همچنین پارچه زیره با ترکیبی از پلی استر و ویسکوز جهت نرمی بیشتر و سلامت مرتبط با بدن و همچنین جلوگیری از تعریق بیش از اندازه در نظر گرفته شده است.

- برای دوام هر چه بیشتر محصول از پودر آنزیم دار استفاده نکنید.

- بهترین ماده شستشو برای این محصول پودر صابون میباشد.

- درجه ماشین لباسشویی روی دمای ۳۰ درجه و دور متوسط یا کم قرار گیرد.

- حتما به محض اتمام شستشو اقدام به پهن کردن محصول در فضای باز نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goli golizade